Reacties van onze klanten

van Keulen
Kocht bij ons: Schepnet driehoek


Schepnet driehoek
Ik heb het schepnet ontvangen en wilde u even laten weten dat ik er zeer content mee ben. Ik gebruik het schepnet als ik ga snoeken en een snoek van 1 meter past er ook gewoon in en nog beter het net houdt het gewicht ook gewoon. De lengte van de vis maakt op zich niet zoveel uit want er hebben nu 3 vissen in gelegen van 1 meter en 91 cm en 84 cm. Ben er echt blij mee dat het schepnet van goede kwaliteit is!


Patricia
Kocht bij ons: Pondovac 4 vijverstofzuiger


Pondovac 4 vijverstofzuiger
cijfer 9, alles is naar wens verlopen. Snel en volgens afspraak, netjes verpakt. 1 verbeterpunt. Er zat bij de waterzuiger een factuur, terwijl deze al is betaald. Het is een kleine moeite om dat op de factuur te vermelden.


Henriet
Kocht bij ons: Standaard startelement waterval


Standaard startelement waterval
Jullie krijgen van mij een 10. Er werd netjes gebeld wanneer het uitkwam dat het bezorgt kon worden. Erg vriendelijke jonge man. En de volgende morgen werd het netjes bezorgd. Mocht ik horen dat iemand anders iets nodig heeft zal ik jullie zeker positief adviseren. Ga zo door.


Helga
Kocht bij ons: Vicenza waterornament


Vicenza waterornament
Mijn bestelling is snel geleverd, helaas was deze beschadigd. Na een mailtje en een foto van de beschadiging is het product de week erna omgeruild en nu is alles prima in orde. De service was goed. Bedankt


Hesther
Kocht bij ons: Sonora waterornament


Sonora waterornament
Bedankt voor de snelle afhandeling! Het geld is al gestort, en jullie hebben geen extra kosten berekent, dit verdient een pluim! Dit maak je tegenwoordig vaak anders mee! Super!


Eric
Kocht bij ons: Vijverslang standaard kwaliteit


Vijverslang standaard kwaliteit
Via de duidelijke webshop van tuinexpress.nl heb ik een scherpe, concurrerende prijs voor de vijverslag gevonden. Er stond een prijs foutje op de site die na een telefoontje snel is aangepast. Ik kon de vijverslang dezelfde avond nog afhalen dus zelfs een vlotte levering was ook zo geregeld.


Patrik
Kocht bij ons: Express 3LED-LIGHTS


Express 3LED-LIGHTS
Wij danken jullie voor de informatie en we zijn heel tevreden i.v.m. met het pakketje die we ontvangen gekregen hebben. We zijn blij dat alles goed verlopen is en eindelijk kunnen we onze fonteintjes terug aanstoppen. Wat zijn we blij. Van ons mag het zeker een 9 zijn!!!! Als we iets tekort hebben dan weten we nu waar we moeten zijn. Nogmaals dank!!!!


Straatmans
Kocht bij ons: Vicenza waterornament


Vicenza waterornament
Het product zelf voldoet volledig aan de verwachtingen en staat nu te pronken in onze tuin. Dank jullie wel en tot ziens.


Leen
Kocht bij ons: Vijverslang standaard kwaliteit


Vijverslang standaard kwaliteit
Graag wil ik jullie bij deze een 9 geven voor de afhandeling- en levering van de bestelling. De geleverde vijverslang heeft zijn dienst al bewezen gedurende de afgelopen ‘droge’ periode.